Torsdagstråk

ja herregud. jag har ingenting att skriva om. så ni kan likagärna sluta läsa exakt nu egentligen. jobbar till sju. fan. nu är det mörkt när man slutar vid sju. snart kommer det vara mörkt även när man går till jobbet på morgonen. vi går mot den värsta tiden om året. jag fasar för den morgon jag kommer vakna upp och inte se någonting. bara mörkt, svart, tråkigt bajsmörker. gud vad tråkigt det kommer vara att leva livet just då. bara svart. svart. svart. alltså. gud. det låter säkert som jag är lite halvt ta-livet-av-mig-benägen. men det är jag inte alls. jag bara uttrycket mitt hat mot höst och vinter. och jul. ja, jul. verkligen. jag har hellre midsommar två gånger än kall, mörk jul en gång. det här makes no sense ju. bara skitprat. vaddå midsommar två gånger?

hur som helst.
jag vill gå hem. äta falurågrutknäckebröö med extrasaltat bregott på. bädda ner mig själv i sängen och glo på gossip girl. men det sistnämnda kommer inte hända. för jag måste plugga. gängbrottslighet. det tar bara upp mer och mer tid det här pluggandet. visserligen är det väldigt intressant och kul. men shit och gud vad mycket tid det tar. men det är väl värt det. jag får ju i alla fall in lite exkta kosing den tjugofemte och det är ju gödd.

nu har jag rast om en kvart. då ska jag äta en nyttig chocolatebar som jag gick ner till coop och köpte på lunchen. för nu är det slut på daim och plopp och allt vad all onyttig chocklaaa heter. nu blir det nyttighetsbarer. dom är otroligt goda så det gör inte så mycket. imorgon ska jag slå mitt simmrekord tänkte jag. mohahaha. sänkt det med fem minuter sist. simmade 40 längder på 30 minuter. imorgon ska det bli 25! 27 är helt okej också. det är så skönt att vara i vattnet. även fast det säkert är fullt av massa barnkiss (och pensionärskiss). då tänker jag massor på att simma i stilla havet vid ocean beach. gud vad jag längtar dit. ska träna upp mina simmuskler nu så att jag är världens surfqueen nästa gång jag är där! nu blir jag helt rysig i kroppen. i love california.

nu måste jag gå på toa. förmycket té. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0